loading...
وب سایت رسمی هواداران محمدیاوری
admin بازدید : 200 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری به نام میهمان ناخوانده

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ  |

Download New Song By Mohammad Yavari Called Mihmane Nakhande

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری به نام میهمان ناخوانده

 

متن آهنگ میهمان ناخوانده از محمد یاوری

قصه ی رفتنمو پیش همه جار نکش

توی هوا بد عشق لعنتی سیگار نکش

من از اینکه با توام عمریه دق مرگ شدم

پرده ی سفید مرگ رو رو من بیمار نکش

واسه ی رفتن من نگاه به تقویم نکن

من خودم رفتنی ام ساعتو تنظیم نکن

بعد من ساده بخند قصه ی منو نخور

واسه هر بی سر و پا قلبتو تسلیم نکن

به هوای دل تو عمر منم رفت که رفت

همه ی زندگیو و روح تنم رفت که رفت

نمیدونم چه جوابی به خودم مدیونم

اون که از صداقتش دم میزدم رفت که رفت

تو که ساده پر زدی رفتی و آسوده شدی

به هوای دیگری تو رفتی آلوده شدی

واسه من حکم نفس داشتی حالا افسوس

به هوای دیگری مهمون ناخونده شدی

منبع : رسانـــه آبــــــــــــان موزیــــــــــــــــــک


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 6,301
  • بازدید کلی : 313,162
  • اخرین اثر محمد یاوری

    محمد یاوری با همراهی مجتبی اسماعیلی به نام عشق نافرجام

    ترانه : بهمن آرامی 

    آهنگ و تنظیم: آرمان اسماعیلی

    تهیه کننده : رضا علیزاده